Followers

Wednesday 12 July 2023

 Feelings

 අපිට දැනෙන දේවල් වචන දෙකෙන් කියමුද? 


I'm happy ( අයිම් හැපී) -මට සතුටුයි

I'm sad (අයිම් සෑඩ්)-  මට දුකයි

I'm confused (අයිම් කන්ෆියුස්ඩ්) -  මම කලබල වෙලා ඉන්නේ/ මම ව්‍යාකූල වෙලා ඉන්නේ.

I'm nervous (අයිම් (ර්)වස්) -  මම සංවේදී

I'm excited (අයිම් එක්සයිටඩ් ) -  මම නොඉවසිල්ලෙන් ඉන්නේ

I'm tired (අයිම් ටයඩ්)-  මට මහන්සියි

I'm hungry (අයිම් හන්ග්‍රි)- මට බඩගිනියි

I'm thirsty (අයිම් තස්ටි) -  මට පිපාසයි

I'm afraid.(අයිම් අෆ්‍රෙයිඩ්)-  මට බයයි

I'm angry (අයිම් ඇන්ග්‍රි)- මට තරහයි 

I'm curious (අයිම් කියුරියස්)-  මම කුතුහලයෙන් ඉන්නේ

I'm hate (අයිම් හේට්)- මම වෛර කරනවා

I'm satisfied. (අයිම් සැටිස්ෆයිඩ්)-  මම  සෑහීමකට පත් වෙනවා

I'm shy (අයිම් ශයි)- මට ලැජ්ජයි

I'm surprised (අයිම් සප්‍රයිස්ඩ් )- මම පුදුමයට පත් වුණා

I'm bored (අයිම් බෝඩ් )-  මට එපා වෙලා ඉන්නේ

I'm disappointed (අයිම් ඩිසැපොයින්ටඩ්)-  මම කලකිරුනා



10 comments:

  "I can"  Vs  "Can I?"   I can -  මට  පුළුවන් I can dance- මට නටන්න  පුලුවන් I can play cricket- මට ක්‍රිකට් සෙල්ලම් කර...